Sunday, April 10, 2011

i'll be back....

Assalamualaikum.... Hey y'all...

For the past 2 weeks aku seperti terlupa yang aku ade blog.. 

(2 weeks ago) What??? Blog??? What the f**k is that??? 

Ok that's too much... 

Macam ni sebenarnya.. Blog???? Ala busynye mak ni nyah!! Tak ada masa nak update!!! Sorry very much noks!!!

Ok ni lagi tipu... Aku mak ngah bukan mak nyah.. Err mak ngah pun bukan sebenarnya tapi... Errr the point is aku bukan mak nyah.. Get it???

Aku sejujurnya tak ada idea yang berfaedah untuk dibuat entri.. Tambahan pula aku terlalu busy dengan 'real life'.. Yes aku ada real life. Bukan setakat a_a di blog. Aku juga manusia biasa yang bangun lewat and kelam kabut siap pergi kerja. Aku juga manusia biasa yang perlu makan tengah hari and spend another half hour of lunch hour untuk tidur di bilik dokumen. Aku juga manusia biasa yang..yang..yang tulis blog... Errr biasa lah tu kan.. Budak taska yang tak reti basuh berak sendiri pun ade blog ape...

Perkara yang sedang aku alami dalam 'real life' ni adalah perkara yang memang aku tak pernah alami langsung.. Apekebendenyekah itu tak perlulah aku cerita-in... Sebab ini alam maya.. Maya karin.. So tak perlu aku cerita.. Ada paham???

Sebelum aku tulis entri mengarut mintak penyepak baik aku stop tulis and fokus pada real life aku yang 'kind of sucks but it's my life anyway so I will find some freakin' way to deal with it'....

Adiosss~~~

p/s: aku tepikir nak buat vlog macam anwarhadi and matluthfi... On second thought i better forget it... I kan pemalu~~~ Auwwww!!!!

*slap*

No comments: