Saturday, March 5, 2011

kenapa blog????

Assalamualaikummmm...

Today aku rasa gembira sebab dapat ber-isteri-rehat di rumah.. Tanpa memikirkan masa depan aku hanyut di depan laptop... Oh yeah...

Aku nak tanya sikit... Kenapa korang semua berblogging in the first place?? What is so special about writing a blog??? Jujur cakap aku buat blog just to be in trend... Hell yeah aku tulis blog sebab aku nak menulis cam orang lain but tak sedar dengan kemampuan sendiri yang tak seberapa.. Aku pikir orang lain boley buat so aku pon boley ape... 

Aku tau tak ramai yang baca blog aku.. Well bukan seronok sangat pon.. Hahahahaha.. Aku perasan kat widget trafik aku, Indonesian selalu singgah kat sini.. Mostly, diorang google gambar SNSD then blog aku adalah antara top 10 result yang tersenarai.... Walaupun diorang tak baca ape yang aku tulis but diorang dapat what they looking for!!! Hell yeah aku suka!!! 

Ok jujur cakap aku tak de idea nak buat entri.. Hahahaha.. Damn!!! Mungkin lepas neh aku akan buat entri bergambar... Well sekarang neh aku suka google interesting pictures... Sekarang ni the most visited page aku bukanlah FB and blogger.com lagi.. But Google images... Oh yeah banyak duit aku kasik kat Eric Schmidt... 


p/s: Maybe I should open a Tumbler instead...ehehehe..

No comments: