Tuesday, January 24, 2012

I'm Back!!!!!!

Assalamualakum!!!!

Lama gila aku tak update blog. When I say gila I really mean GILA!!!! Tengok last post aku bawah ni tarikh bile.. Bulan November kot.. Skang dah taun 2012 pon... Orang Mayan pun dah start cuak cuak kebebeh dah... Muahahahaha

Aku bukan sengaja tak update but aku...aku...aku. Slalu je bukak page sendiri tapi tiada nafsu nak klik new post... Satu sebab tak de idea.. Dua sebab tak de masa... Korang ade masa??? Bagi aku sikit....


Ye kawan-kawan. Sebagai seorang pelajar tahun akhir, sesungguhnya 24jam itu sangatlah insufficient untuk kerja-kerja serta projek serta assignment serta test dan exam yang setinggi gunung-gunung nan indah dimata tapi sakit dihati... Ayat ko macam mintak pelempang tau tak...

Kadang-kadang aku terpikir.. Aku ni blajar nak jadi doctor ke??? Loyar ke??? Belajor cam org giler, buat projek macam org sawan, padahal blajar makanan je kot...


Skang habis sudah my 2nd last semester here in UPM.. Next semester is my FINAL semester in my FINAL year.. Ya Allah cepat betul masa berlalu.. Rasa cam baru semalam masuk darjah satu… Ok tipu…

Tapi siyes… It’s amazing how time pass by without me noticing it. Ape ayat ko ni jah macam haram je. Aku cuba nak cakap masa berlalu dengan pantas.. Sesedar dah almost 4 tahun aku kat sini. Another half of this year I will be travelling in a whole new direction that is the working life. Or maybe not sebab aku ade sikit niat nak sambung master. Sikit je la niat tu. Mungkin akan tidak dipedulikkan di dikemudian hari… Hahahahaha


So, selagi tak habis 4 tahun yang diperlukan untuk aku men-grab segulung ijazah sambil pkai jubah kaler maroon, perjungan masih belum selesai la derrrr… Sekarang ni pon aku tak balik rumah walaupun cuti sem.. Menghamba-abdikan diri kepada final-year-project aka boifren terbaru aku ni. Sem lepas dok busy wat product development, tu boipren lama. Dah setel dating org baru plak…Kehkehkeh, player ek ko…

Ape lagi nak merepek, ye lah dah lame tak update kan… Huhuhuhuhu..Ok sekarang ni seperti yang anda sume tahu, aku ni giler K-pop.. Sekarang makin giler, laptop aku dh penuh dengan mende2 korea neh, dari lagu, music video, ke variety show.. Nasib baik aku dah kurang tengok drama korea sebab aku malas nak feeling2 nangis bersama. 

Aku layan variety show jek, boley gelak-gelak menghilangkan stress.. Kalo tengok drama lagi stress, woi bodoh pompuan tu suke kat ko la…..apesal ko lari terhegeh-hegeh die baru masuk lif tu tau….jahat giler pompuan ni pergi halau heroin tu…. Macam tu lah lebih kurang benakku berkata-kata ketika menonton drama korea…

Giler tak aku… Giler kan… Penah korang jumpe org giler cam aku??? Tak penah kan... Korang patut merasa bangga dan berbesar hati...*tangan didada mata keatas*

Kadang-kadang aku study sambil mendownload variety show.. Sangat multi tasking, pastu dengan selamber tak study chapter yang dah masuk test itu hari, tup tup kuar exam. Memang lepas antar kertas exam I feel like I want to kill someone,. Kalo dapat buku death note kat aku memang berderet dah nama aku tulis..


Ok mengarut sudah sampai aku terkenang kembali kenangan pahit ketika menjawab soalan peperiksaan tempoh hari..Ok out dulu… Salam

No comments: