Monday, October 10, 2011

i'm busy as a bee...

Salam...
Mianhe everyone.... Sorry sorry sorry sorry (gosok2 tapak tangan, gerak kekiri pastu ke kanan).. Ok kalo tak tau ape kejadahnye, aku nyanyi lagu super junior.. Yang sorry sorry tu..Tak tau??? Duhhhhh, ko dok dalam gua ke????

Tuan2 n puan2, sesungguhnya aku busy cam orang giler 2-3 minggu neh... Proposal projek aku kena submit minggu depan, eh skang dh minggu depan la..dah masuk hari isnin... Ok fine... 

Pastu ade plak test menyelit di celah-celah hari bekerja... Ni pon aku stop sekejap buat proposal tuk study... Tapi klik new post pulak kan... Kan kan kan kan... Ter la sangat... Baca-baca tak paham baik tulis entri an an an an... Kalo coursemate aku bace mesti dia paham an an an an tu ape...Muahahahahaha

Dah 2 hari aku mengabdikan diri bace journal belambak tuk buat literature review, walaupun aku tak suke bace mende alah panjang-panjang tak de gambar ngan ayat belit-belit.. Tapi aku gagahkan jugak, sebab nak letak dalam proposal.. Tapi sampai sekarang literature review aku de 3 baris ayat....Kalo ko jadi aku, tak ke rase nak terjun KLCC skang jugak????

Lagi banyak aku bace lagi konpius aku... Adekah korang pernah mengalami keadaan seperti aku??? Adekah ??? Adekah??? Apekah?? Sapekah????

Aku carik method, lain yang aku jumpe, aku masalah sikit la weh, nak digest-digest, nak kait-kaitkan antara mende nie dengan mende alah lain... Aku memang alah membeli menang memakai(ape kene mengene????)

So aku mendedikasikan ucapan saya dibawah ini kepada teman-teman seperjuangan, selamat berjaya mengharungi dua minggu yang akan datang, kita harungi test, proposal, assignment, lab report serta bebelan prof yang ade darah tinggi... Kemudian berehat selama seminggu di kg halaman bersama boipren family tersayang...

Aku nak balik wehhhhhhhhhhh!!!!!
XMAU BUAT PROPOSAL!!!!
XMAU BUAT PRODUK DEVELOPMENT!!!!
XMAU BUAT TEST PLANT DESIGN YG MENAKUTKAN TUUUUU!!!!!

Ok jangan mimpi... Ko ingat ko first year nak merengek-rengek gitu... As a final year student i will accept the challenge!!!!! Kelas kau jah!!! Minum ribena...Ngehehehehe

Aku dh tak berapa betul, sekian aku nak sambung study.... Adiosssss






No comments: