Monday, October 24, 2011

8tahun sekali aku update blog....

Salam...ye gua tau gua lama tak update... Peminat2 gua semua menangis air mata kucing tunggu gua post...  

Ok tak masuk la pulak gua2 neh... Aku kembali kepada normal la kan.. Tak payah nak gua-gua musang bagai.. Semak jek... Pagi tadi, salah seorang cousin aku belah mak telah kembali ke rahmatullah. Because of tumor kat kepala.. Or maybe kanser, tak tau la tapi kalau tau pun its too late... 

Semalam die masuk icu lepas sawan, muntah2 and tak sedarkan diri... Setahu aku, kalau something yang kene mengene ngan kepala,efek die ko muntah memang tak de harapan dah la... Kenanya pagi, and by afternoon die dah braindead... Sekelip mata...

But adik die pnh cakap abang selalu sakit kepala.. rasa macam urat kat kepala kena tarik... So korang-korang if rasa sakit yang kerap, cepat2 la refer to pakar.. Kalo ko g klinik bese sure die akan ckp ianya normal... Bese ni sakit gini....

Jangan tunggu sampai teruk. Macam cousin aku ni.. Very unexpected, very young ok baru 18tahun.. Now tengah buat foundation then nak fly g UK... Adik beradik dua orang jek... Tinggal adik die sorg2...

Aku tak de la rapat mane dengan arwah, tapi beza umur macam tak bape jauh so kire macam kitorg membesar bersama la... Die jenis pendiam, so memang jarang cakap... Die pandai, scorer dlm exam, memang layak la fly g oversea. Bukan jenis budak2 merepek melepak buat shuffle tepi bangunan.. Dengar cakap mak bapak...

Rasa sebak pulak bile aku type mcm neh... Harap rohnya ditempatkan di tempat org2 yang soleh... Al-Fatihah...  

No comments: