Sunday, February 27, 2011

sandiwara hari ahad...

Salam readers yang dikasih, disayangi, dirindui, ditimang-tiang, di.. di....... sambung sendiri lah yek...

Aku baru habis berblogwalking.. And aku ade follow this one blog... Dah lame aku follow.. Macam mane aku boley follow aku pon tak sure... Sesedar dah de dalam blog list aku.. Homaigod!!! Ade orang hack account aku ker???? Perasan lu nyah.. Tak de orang mahupun cipan yang kepingin nak hack ko... Makan cekelat hacks lagi bagos... Kuakuakua...


See see see.. Kalo korang perasan, kalau la.. Kalu tak perasan tak pe... Aku jenis suke kutuk diri sendiri... Like making fool out of myself... But dalam blog je la... Kalo dalam real life aku mengutuk diri sendiri just to be funny.. Oh yeah aku patut masuk Raja Lawak sekarang... And kutuk orang sekadar mengusik.. Well, I kan mesra alam.. Memang suka mengusik anak dara orang lalu lalang tepi longkang...

Dalam blog aku kutuk ape-ape perkara yang aku rase cam tak patut dibuat oleh manusia yang normal lagi waras... Bukan kutuk actually, more to menyuarakan pendapat dengan bahasa yang agak kasar... Lebih kepada memberi kesdaran sivik kepada sesama manusia... Heh.. Lagi mau pusing... Ok aku mengaku aku mengutuk...

But after aku meneliti isi-isi dalam blog yang aku mention awal tadi... Hurm... Aku terpikir sejenak.. Apasal dia tulis macam neh... Kenapa??? Por que??? Por que mi amor??? Que pasa???


Kenapa dia tulis ayat-ayat yang agak memedaskan telinga... And ape yang dia tulis tu seems like dia pun buat jugak.. Well, not all.. But ade point dia tu macam boley tujukan pada diri die sendiri jugak... She said dia tak suka baca pasal entri yang tulis pasal bf and gf but dia pun ada tulis jugak.. Also tak suka baca about other people punya life but dia pun panjang berjela cerita pasal diri dia and tempek gambar sendiri...

Tapi, lantak dia lah kan... Tu blog dia.. Suka hati dialah nak tulis ape betul tak??? Tak suka apa yang dia tulis, so jangan lah baca... But at least dia ade over 2000 followers.. Aku neh.. 20 pon tak sampai.. Hahahaha... Lagipun dia ade mention yang dia memang jenis jujur and cakap lepas.. So if that the way she is, so be it...

Tak perlu ada orang cakap blog ko bagus untuk ko rasa bagus... Tak perlu ada ramai followers because maybe ramai silent reders yang baca blog kau.. Tak perlu orang puji ko cantik untuk rasa cantik.. Tak perlu pakai seksi-seksi untuk mengoda lelaki sebab yang di dalam iaitu hati yang baik lebih penting... Betul tak??? All and all kita cume percaya pada diri sendiri and have faith in The Almighty Allah for creating us the way we are... PEACE (^_^)V

No comments: