Sunday, June 5, 2011

Sorry for making this personal....

Seriously, aku tak tahu macam mana nak pergi keje esok. Aku dah ok hari ni sebab duduk rumah. Tapi kalau dah masuk balik keje macam mana???? Aku takut aku t'emo and t'overeact balik. Anyway,aku memang hargai sangat kehadiran seorang budak yang sangat supportive terhadap aku. Dia ni memang positip gila. Dia yang enlighten hidup aku dengan kata-kata semangat yang seriously memang menaikkan semangat aku. Thank God for giving me her as a friend.

For her,I want to thank you with a million of flowers for coming into my life and support me through this tough time. Aku tak tau macam mana nak balas budi baik kau. Lain kali aku bawak g konsert lagi yek.. huhuhu... Emosi aku dah stabil boley la buat lawak bodoh lagi bangang kan...hehehe

I need to remind myself, ingat Tuhan,ingat Tuhan. Sekali aku terlupa, macam batu besar dugaan jatuh atas kepala aku. Aku tak menyalahkan Tuhan sebab menjatuhkan batu ke atas aku, sebab He knows me very well. He knows that dengan menjatuhkan batu besar tu sajalah aku boleh sedar dari kelalaian. Alhamdulillah, syukran, Thank God.

Anyway, sorry for making this blog personal, aku jarang post benda-benda personal macam ni. Kesian pulak korang kena emo berjemaah dengan aku. Kalau ade yang simpati dengan keadaan aku, pray for me k. Thank you very much for reading this post...

Assalamualaikum~~~~

No comments: