Monday, August 8, 2011

malas ar nak update...

The title says it all... Mak bizi tau.. Terkejar-kejar nak masak macam-macam pastu bangun kul pat pagi nak siapkan sahur untuk suami dan anak-anak... Eh silap... Aku tak kawin lagi... ...... .... ..... ....

Part suami n anak-anak tu confirm tipu... So tak yah buang masa korek-korek kat gua.com sape laki aku (ko ingat ko artis)... Tapi ade kebarangkalian lelaki ini.. Huhuhuh.. Astaga... Bulan pose neh... Boleh ko brangan berpacaran dengan mamat neh. Kurang pahala pose kau tau.... Esok buat taraweh 20 rakaat...

Aku memang tak menang tangan masak time pose neh... Menu berbuka petang tadi aku buat ayam masak lemak cili api yang apinya dah padam (tak pedas) sayur stim ngan puding milo... Resipi lain ok jek tapi puding tu aku disappointed sket la...

Patut pakai agar-agar yang serbuk punye.. Senang sket nak handle... Neh aku belasah pakai yang agar-agar cam tali rapia punye tuh... Dari nak buat agar-agar terus jadi dadih sebab tak cukup keras... Aku keluarkan dari acuan terus lemah gemalai hancur lebur... Ape lagi, direct masuk mulut la.. Tak yah transit-transit kat pinggan... Nasib baik rasa sedap, kalo tak aku lari pegi terjun bangunan sekarang jugak...

Serius sedap weh... Bagi penggila milo, minum milo anda jadi sihat dan kuat, aku sangat merekemenkan resipi ini... Resipinye aku amek dari blog sorang akak neh.. Sekarang neh suka betul aku singgah kat blog memasak... Dia renovate resipi tu dari rich chocolate puding jadi rich milo puding... Nama pun kaya gitu... Lepas makan tetibe banyak duit dalam akaun bank kan... Ok tipu, ko ingat ko Mark Zukerbeg duit boleh beranak sendiri jadi juta-juta dalam akaun bank...

Lagi satu sebab kenapa aku malas update sebab aku tengah addicted tengok satu variety show neh.. Running Man, aku rasa ramai yang tau kot show neh... Aku baru nak tengok.. Serius best.. And yang penting buah hati pengarang jantung peparu dan limpa aku ade join skali... Aku tengok show neh kadang-kadang dok menatap muka dia sajer... Ok aku gatal... Sila post kat murai.com sekarang...

Tu yang pakai snow-cap biru tuh... Rasa cam nak penampar je kan... 

Pastu tetiap episod ade guest artis.. Ade Nikhun, YongHwa CNBLUE, SNSD tapi bukan sembilan-sembilan la... Skali datang dalam sorang dua je... So far aku dah tengok episod yang Jessica and Yuri datang... Banyak lagi episod and show ni still ongoing kat Korea.. The latest episod ade Kim  Hyun Joong.. Homaigod!!!! (pergi download sekarang)

Tapi lepas episod 41 my beloved and lovely cutey honey bunny Joong Ki dah tinggalkan show neh.. Ai sedih tau.. Sampai hati u buat ai macam neh...(Lari-lari sambil tekup muka, hempas badan atas tilam)... Aku pon baru tengok dalam belas-belas episod gitu.. So aku kena tatap muka dia sepuas hati dan ginjal di episod lama ini sebelum keberampusan beliau dari show tersebut... Anyeong oppa....당신이보고 싶을 꺼야!!!!!

p/s: aku peduli ape korang tak paham tulisan korea tuh...wakakakaka
p/s/s:malas nak update tapi tulis berjela gak...

No comments: