Sunday, January 30, 2011

Love is in the air ♥♥♥

Assalamualaikum....
Hari ini saya dengan penuh gedik ingin membuat 1 entri gatal....
Entri ini cuma dipenuhi dengan gambar sorang lelaki jambu....
Lelaki jambu not more not less...

Sila sediakan baldi di sebelah anda....
Jika rasa ingin muntah, sila muntah tanpa segan silu lagi pilu...
Muntah mengikut masa sendiri ok...
Bile-bile pon boleh...

The jambu guy starts now!!!


Auuwwwwww!!!!!

ye dik sakit ape????


hye bang......

kenyit sket~~~~



Baik-baik jalan...abang dapat rasa ade gajah tengah gaduh 2 batu dari sini...


Abang dah balik...Ayang masak ape hari ni????

Homaigodddd!!!!!

Sori..tak sengaja larrrr~~~~

pipi tu rasa cam nak gigit jek!!!!

no comment....i speechlesssss~~~~

Comel la kau....rasa cam nak sepak je.. BOley tak???

Alaaaa...jangan la sepak saya...

 
Konduktor tak nak tambang aku ker??? 

Ko carik posmen ke???? Die baru lalu tadi.... 

Ujan daaaa~~

Sblum makan tadah tangan baca doa makan....

 
comel la semut neh..rajin betul....



=]

Abang jangan ar kayuh laju sgt~~~~

alamak..tidur luar lagi aku malam neh....


macho nye aku...

hye ape khabar~~~

Hahaha...
Jambu kan lelaki neh...
Cair mak!!!!
Oklah ak dah penat dok copy paste gambar lelaki jambu neh...
Tapi nak paste lagi 1 jek...
1 jek ek....
Nak wat style buk Filla la pulak....
Mari main scroll-scroll.. 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

I love you bebeh!!!!

♥♥♥♥♥♥

No comments: