Wednesday, January 26, 2011

TIBA-TIBA.....

Masa on the way balik kerja tadi...

Tiba-tiba aku rasa rindu dengan student life...


Tiba-tiba aku rasa yang student life tu best walhal aku sangat tensen masa menghadap assigment and lab report yang menimbun..

Tiba-tiba aku rindu ngan coursemate aku...

Tiba-tiba aku rasa macam nak spend time gossip about artis korea dengan member2 aku...

Tiba-tiba rasa rindu nak serang bilik diorang and habiskan biskut kat bilik diorang...


Tiba-tiba rasa rindu nak tengok movie hantu sambil selubung selimut dengan diorang...

Tiba-tiba rasa rindu dengan blok hostel aku walaupun toilet macam haram and bilik kecik sekangkang baby kera tak cukup bulan....

Tiba-tiba rasa rindu nak bawak tupperware (kaler purple) pergi cafe beli nasik....

Tiba-tiba rasa rindu nak bershopping makanan ringan yang tak baik untuk kesihatan kat koperasi yang tak seberapa serta barang mahal nak mampus....

Tiba-tiba rindu dengan La' Apprentice kat fakulti.... 

Tiba-tiba rindu dengan Nasik Kukus Ayam Rempah serta nasi air yang dijual oleh Mak cik Kelantan kat SS....

Tiba-tiba rasa tak sabar nak habiskan sisa praktikal lagi 5 bulan ni secepat mungkin supaya aku dapat pegang title student balik..

Tiba-tiba aku rasa macam nak continue life sebagai student...





Tapi....






Mane boleh kan...








So aku kan enjoy final year aku to the fullest!!!! 


UPM wait for me!!!!



No comments: