Tuesday, September 27, 2011

aku tak puas hati betoi la...

Salam you ollsssss...

Aku update guna wifi U....Kelas tak???? Dua minggu ni lembap macam siput...Tetibe boleh update blog pulak hari ni kan...huhuhuhu...

Aku hangin sikit dengan U aku sejak masuk sem nih.... Sebab pertama, bas makin kurang.. Especially bas utk kolej aku... Korang tau...wah kepoh giler bunyiknye.... Kolej aku neh macam kelompok kolej-kolej yang bergabung.. Kire ade 4 kolej duduk side by side...ewahhhh...

So bile nak pakai bas, student yang duk kat 4 kolej neh kongsi bas... Memang dah sah-sah la kan umatnya kemain banyak lagi... Tapi bas tuk kitorang sikit nak mampus... Lagi satu kalau time peak hour seperti kul 8, 12tgh hari, and lps kul 5ptg... Memang tak banyak bas kitorang lalu kat akademik... Bas kolej lain banyak tau.. Tak ke hangin satu badan aku...

Nasib baik la banyak member aku dah bawak kete.. Final year kan... Ye jangan terkejut final year duk celah ketiak U lagi... Manja-manja dok kolej... Kakak abang aku dulu 2nd year dah berambus duk umah sewa...

Yang kedua... Aaaaaarrrr apa ar...Lupe dah weh.... Hah pasai wifi... Dulu sebelum aku kuar g prektikel U aku ade established network wifi yang baru.. Memang laju giler lah.. Orang giler pun tak laju camtu... Skang nih aku dah kembali selepas setengah taun di peratauan, tetibe wifi macam slow nak mati.. Siap ade kawan aku tak leh connect lagi... Apa sudah jadi bai?????

Skang aku de pikir nak pkai brokbeng... Ala internet jalur lebar... Ngagagagaga... Aku cadang nak beli Digi pnye brokbeng... Macam murah jekk... Apa pendapatan anda????

No comments: