Friday, September 23, 2011

saya demam....

ASSALAMUALAIKUM!!!!

Saya demam... Ceh itu pon nak bagitau... Aku dah start sem... Masuk final year.... Keje banyak nak mampus... Baru stat sem dua minggu dah rebah demam meleleh hingus kat katil.... Ape kahhhhhh????

Lama aku tak update sebab aku busy dowh... Nak basuh kain pon pikir dua kali takut tak de mase nak buat keje... Tak de kelas pon dok berlegar-legar kat fakulti lagi... Cam hape je...

Untuk pengetahuan anda hari isnin dengan jumaat saya memang TAK ADA KULIAH mahupun LAB... Tapi masih lagi setia terpacak kat fakulti dari pagi sampai petang...

Jadi untuk sem ni silalah lupakan hasrat untuk bershopping berjimba meronggeng kerana wang, masa serta jiwa dan raga perlu diserahkan sepenuhnya kepada projek final year dan product development...

Sekian terima kasih....

No comments: