Tuesday, July 26, 2011

aku minat chelsea kot~~~

Citer dah lapuk baru aku nak komen kan... Uhuhuhu... Dasar lambat loading, nak buat macam mane... 

Hebat abang neh...Main bola sambil sujud...

Dalam 3 match harimau malaya menentang 3 English club, aku cuma menonton perlawanan Chelsea jek.. Skema ayat kau wehhh.. Geli den...

Liverpool yang sume orang dok hoohaahhh hooohaaahhhh tu pun aku tak tengok. Padahal lebih 50% populasi lelaki dalam family aku yang pergi tengok live game tu kat stadium. Aku kat rumah ade sofa sedap-sedap pon tak hengen nak tengok...

Tapi game Chelsea hari tu cam bernafsu and semangat plak nak nonton, aku tengok dari awal sampai habis game ok... Boleh plak terjerit-jerit macam pompuan kurang siuman bile bola dah nak dekat dengan tiang gol... Nasib baik tengok kat umah dengan abang, abang pon lebih kurang je kekurangan siumannye...

Aku tak nak komen pasal gol Drogba yang tak lepas line tu, aku nak komen pasal team yang main, aku tak tau la Chelsea ni tak cukup makan ke hape sebelum game sebab diorang main macam main-main jek, cam tak bersemangat. Tapi team harimau Malaya sangat excited main... Huhuhuhu, Comel je lari-lari tengah padang..

Sebab apa aku cakap comel??? Sebab nak dibandingkan dengan omputih dari team lawan tuh, jauh beno beze saiznye... Orang eropah & afrika kan jenis tubuh besar, lelagi ko tengok Drogba tuh... Kalo dengan aku mau tersepit celah ketiak jek... Comel sungguh lelaki melayu neh kan...Auummmm!!!! (Bunyi rimau)

Jangan memain dengan aku..Aku kepit celah tiak kang...

Commentators tuk malam tu pon cam agak sengal-sengal ubi jugak, klakar pon ade... Ok lah tuh.. Terhibur sikit tengok, tapi ade sorang tu suara macam selalu dengar dalam anime jepun yang dialih bahasa kan... Rasa cam tengok citer detektif conan pon ade...Huhuhuhuh

Ade sorang player M'sia tuh, sorry aku tak tau nama.. Aku tak kenal sangat sebab aku tak follow arena bola sepak M'sia.. Omputih punye pon takde la aku follow sangat.. Chealse neh pon ade la 3-4 ketul je player aku kenal... 

Ok kembali kepada player M'sia tersebut, jersey no 10 or 17 aku tak hengat. Ala yang masuk lepas first half tuh. Kecik je orangnya pkai boot striking kaler ijau. Dari jauh nampak terkedek-kedek lari kejar bola... Ok tipu, tak terkedek kedek sebab dia lari sangat laju ok... Lincah giler atas padang.. Pastu dengan selamber dek dia takle John Terry dengan sepenuh tenaga sampai tergolek abang tuh.. Ganas tul, tak padan ngan kecik kot...

Kelakar plak si commentators tu cakap, boleh la die cakap kat kawan-kawan die nanti."aku takle John Terry beb!!!".

Anyway, abang Torres serta abang Paulo Ferrera aku nampak tampan dan kacak bergaya malam tuh.. Ahhh pervert!!!!
sehati berdansa ke bang???

No comments: