Tuesday, July 19, 2011

aku nak cakap pasal kecantikan~~~

Assalamualaikum sumer...Tak jawab dosa~~~

Nak cakap pasal kecantikkan kunun..Cantik ke kau nyah??? Op kos la cantik...Hek3...

Ni aku... Caye tak??? Muahahahahaha!!!!

Ok gambar tu tipu...Huhuhu...Aku pakai tudung.. Bukan free hair. Kalau dia pakai tudung sebijik muka cam aku... Ok itu tipu lagi...Ngehehehe...

Kalo dah namenye pompuan, memang suke le bab-bab nak cantik-cantik gitu kan. Tapi kalau dah sejak azali muka cam kain perca nak buat macam mane. Cantikkan la diri dengan perangai yang sopan, pakaian yang menutup aurat dan ciri-ciri wanita muslimah yang lain. Yang pasti, ciri-ciri tu semua tak de kat aku..Butthurt..

Alolololo tomeynye!!!!!

Ramai orang cakap cantik itu subjektif, terpulang kepada mata yang melihat, beauty is skin deep, beauty is in the eye of the beholder and kejadah lain yang sewaktu dengannye...

Really??? Betul ke sume tu??? Is beauty really skin deep??? Ape kena mengena dengan dalam kulit bagai pulak kan... Kalau betul la tiada standard untuk kecantikkan, kenapa semua orang dok rebut-rebut nak jadi cantik???

Kenapa diorang sume termasuk aku *ehem* nak jadi cantik walaupun tak tahu 'cantik' tu macam camne sebenarnya.. Cer korang tengok gambar-gambar bawah neh... Cantik ke tidak???






ok abaikan yang belah kiri tu.. Tak masuk carta..Hehehee


Memang la menipu kalau korang cakap diorang neh tak cantik... Definisi cantik berdasarkan gambar diatas adalah kulit putih, mata galak, idung mancung, and KURUS. Maybe ada lagi definisi lain tapi putih dan kurus tu selalu dilabel sebagai cantik...

Homaigod.. Cantiknye kau..

CANTIKKKKK sangat kan...

No comments: