Tuesday, July 5, 2011

Ni je aku dapat update...

Assalamualaikum...
Sesungguhnya saya sangat tiada mood hendak buat repot hari ni... Sangat tak sedar diri yang repot tu kena hantar lagi DUA minggu and baru siap tak sampai 30%. Sebab dah lama tak update, blog dah mula bersepah dengan daun-daun nan kekeringan. Nampak sangat tak berjaga. Orang singgah pon pikir lapanplohlapan kali samada nak baca or tak. 

siap ada bunga-bunga pepel...sangat menepati citarasa...
Ok aku mulakan dengan perpisahan aku dengan kilang tempat aku praktikal yang ter'sayang'. Ye aku sayang tempat praktikal aku walaupun aku tau diorang kat sana tak sayang aku.. Especially, akak yang aku citer kat entri ni.

Sebelum aku habis minggu lepas dia cari pasal ngan aku lagi... Terima kasih la kak sebab bagi saya kenangan 'manis' sebelum saya berambus. Sebab kerusi punya pasal kecoh satu ofis. Ade orang mati ke sebab saya tak masukkan kerusi tu dalam bilik balik??? Ke akak yang nak mati??? Sesak napas?? Nak saya tolong sesakkan napas akak???

Sorry terkurang ajar pulak. Sebab hal kecik ko nak besar-besarkan. Lebih baik ko pikir pasal macam mana nak cure AIDS ke.. Lagi bagos. Anyway, aku rasa malu sebab bos akak tu mintak maaf ngan aku diatas perangai tak matang akak tu. C'mon la encik. Tak perlu nak mintak maaf atas kesalahan lalu lintas akak separa spastik tu. Dia pun tak rasa bersalah sebab dia tak de adab. Encik yang beradab ni plak mintak maaf sedangkan encik baik giler ngan saya. Saya sayang encik, encik tau tak??? Ok sayang sebagai seorang encik dan budak praktikal saja...

Tapi saya rasa sangat terharu bila manusia-manusia di ofis buat parti perpisahan untuk saya. Bukan untuk saya sorang tapi untuk budak-budak praktikal yang lain sekali. Aku nak perasan tuk aku sorang boley tak?? Please please please kamu jangan nakal. Lagipun parti itu dibuat ketika aku last day di sana. Marilah meraikan keberambusan saya. Terima kasih.

Tapi akak spastik lagi kerek tu tak join. Nampak sangat dia tak sanggup nak lepaskanku pergi. Kalau aku tak dak kat sapa dia nak marah-marah emo sambil buat perangai spastik die tu??? Lepas ni masuk kelas anger management ye. Biar terpelihara sikit kespastikkan awak tu.

Lagi apa nak update ah???Pasal akak spastik dah, pasal laptop plak. Anda tau tak saya rasa blog saya nampak lebih cantik dalam skrin LED???
Ngehehehe... Ini kerana laptop baru saya mempunyai skrin LED yang sangat clear sampai tengok citer secret garden boleh nampak jerawat Gil Ra Im... Huhuhuhu... Aku tak mau citer lelebih. Kang terbelagak plak. Aku ni bukan boleh riak sikit. Nanti sure ade je bende yang tak diingini berlaku. Disini saya ingin menyatakan saya bersyukur dapat beli laptop baru menggunakan duit hasil titik peluh saya di kilang. Walaupun dipayung sikit oleh daddy tersayang. Tapi anggap je la duit titik peluh sendiri. 

Sekian terima kasih.


No comments: